A WordPress és az online marketing

WordPress marketing

WordPress marketing

Miért érdemes blogolni?

2019. október 16. - Doz

A blog hihetetlenül erős marketing és kommunikációs eszköz, ami az új lehetőségek mellett a meglévő folyamataidban is jelentős szerepet játszhat. Ebben a cikkünkben bemutatjuk néhány előnyét.

Bizonyítod ügyfeleid irányába a szakértelmedet

Van a SEO-ban ez az EAT nevű fogalom, ami ezt a három kifejezést takarja:

  • E, mint Expertise – szakértelem
  • A, mint Authority – tekintély
  • T, mint Trustworthiness – megbízhatóság

A weboldalad felmérése során a Google ebből a három tényezőből létrehoz egy komplex paramétert, amellyel megítél Téged. Általában az úgynevezett YMYL, azaz főként egészségügyi és pénzügyi oldalak kapcsán emlegetjük, de ez igazából nem csak a SEO-ról szól, hanem magáról a brand megítéléséről. Ez három olyan tényező, amelynek a stabilizásába szerintem érdemes befektetni.

Ha koncentrált módon megírt, tartalmas és saját szakértelmeddel feltöltött írásokat, esettanulmányokat jelentetsz meg a blogodban, ebbe az irányba erősíted azt és a brandedet.

 

Jót tesz a SEO-nak

Arról nem is beszélve, hogy egy kis kutatással és jó sok szakmai kifejezéssel óriási mértékben meg tudod növelni a weboldalad látogatóinak számát.

Egyszerű: egyre több kifejezésen keresztül tudnak majd hozzá eljutni.

Az ITZen megléte óta sokszor szembesültünk azzal, hogy nem elég csupán az ügyfél által kijelölt kulcsszavakat erősíteni. Nem csak az egyes pozíciókra kell törekedni, hanem a Google által indexelt kulcsszó bázis növelésére.

 

Hivatkozási alapot teremthetsz

Ez még mindig részben SEO, de nem csak az. Van ez a linképítés nevű folyamatunk, amikor is egy természetes linkhálózat kiépülését emulálva erősítünk egy weboldalt. Ezt lehet mennyiségi és minőségi szinten is csinálni, mi azért inkább az értékes linkeket támogatjuk a puszta statisztikai megoldásokon túl. A bloggal megágyazhatsz egy ilyen tevékenységnek.

A minőségi tartalom viszont segít abban, hogy ne csak emulált, hanem természetes formában is megtörténjen ez a dolog. A jó anyagokkal lehetőséget adsz a közönségnek arra, hogy tovább terjessze a tudásodat.

 

Analitikai alapot teremthetsz

A mai KKV-szektorban még sajnos mai napig jellemzőek a megérzésre alapozott szar döntések.

Dönteni adat alapon kell.

A blogodban landoló és tevékenykedő felhasználók viselkedéséből rengeteg dolgot szűrhetsz le. A Hotjarral megfigyelheted tevékenységüket, az Analytics képet ad a szokásaikról, a Search Console-ból pedig a keresett kifejezésekre építhetsz tartalmi (vagyis komplett marketing) stratégiát.

Minél több a tartalmad, annál több pontos, adatalapú visszajelzést szedhetsz össze.

 

Lead generálásra sem rossz

Az egyes blogcikkeken landoló felhasználók egy része persze mindig lepattan, viszont egy részük marad is. A megfelelően kialakított, landing jellegű blogcikkekkel akár leadet is tudsz generálni.

Ne csak mesélj, vezesd őket végig az úton!

 

Felhasználhatod a kérdések megválaszolásában

Arról nem is beszélve, hogy a gyakori felhasználói kérdésekből összeállított blogbejegyzések kincset érő „fegyverek” lehetnek a hétköznapokban.

Előnyük, hogy rengeteg időt spórolhatnak az ügyfélszolgálatodnak. Ötvenen teszik fel ugyanazt a kérdést minden hónapban? Egy blogcikket elég egyszer megalapozni, utána „elég” bővíteni, frissítened. Nem kell mindenkinek ugyanazt elmagyarázni, ha van egy jól összeszedett írott tudásbázisod.

 

És végül: kommunikációs alapot teremtesz

Eszméletlen mennyiségű tartalommal tudod bővíteni a blogcikkeket, ha buzdítod a felhasználókat arra, hogy eszmecserét indítsanak a cikked alatt. Plusz kulcsszavak, user engagement, plusz egy kis lökés a lojalitásnak is.

És Te mit gondolsz erről a témáról?

A bejegyzés trackback címe:

https://wordpressmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5915226626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása